CallBack

Michal Ludvig mic na cybeteria.cz
Pondělí Červen 8 16:28:27 CEST 1998

> Mam nastaveny callback v linuxu....
> Kdyz pustim soubor callback a zadam cislo a snad i dokonce jede...
> Potrebuji ted nastavit W95 na prijem....
> Jak postupovat? (jak nastavit W95)....
> Jake reseni je nejlepsi na strane linuxu?
> (callback se musi pouste jako root?)

Ja pouzivam na CB mgetty, kterej to umi od prirody (cili
otazka jestli se musi spoustet jako root nedava moc smysl - i kdyz je
pravda, ze proces mgetty pod rootem bezi).

Na Inetu jsem onehda videl navod, jak W95kam zabranit pred polozenim
telefonu. Je to na http://www.logix.cz/~mic/dialback.txt (neni na to
odkaz). Je to  sice napsane pro CISCO, ale melo by to s dorbnejsima
upravama chodit i pro Linux. Ja to nezkousel.

Michal Ludvig