Interbase na Linuxu - Konec

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pondělí Červen 8 15:08:21 CEST 1998

Toto je muj posledni e-mail o IB na linuxu
Shrnuti :
1/ Samotna IB 4.0 pracuje pez problemu na RH 4.2 a RH 5.0 vcetne podpornych programu.
2/ programy pouzivajici API IB prelozite pouze na RH 4.2
   na RH 5.0 :
     gcc prevod.c -lgdslib -ldl -lcrypt

    ld: warning: libdl.so.1, needed by /usr/lib/libgdslib.so, may conflict with libd
    l.so.2

3/ Client - Server
   Linux 4.2 + IB 4.0  ----   Win95 NT 4.2  + Delphi
   Je nyni bez problemu, chyba byle zpusobena starou verzi DBE (snad uplne prvni) a projevovala jen
   pri velkem poctu query a neprojevovala se na Netbiosu.
   Po te co jsem dostal od pritele moznost nainstalovat jeho verzi DBE z posledni Delphi 2.0 pred prechodem
   na Delphi 3.0 problemy zmizely.
4/ Rychlost se mne zda subjektivne vetsi nez na NT 4.0 na stejne konfiguraci.
5/ Na rozdil od IB na NT IB na Linuxu pozna i zruseni aplikace "natvrdo" a ukonci proces.

6/Ke zkouskam byly pozity pocitace s AMD 486/100  2x PPro 180 Pentium 133
   Jak databaze Cenik asi o 40 000 zaznamech a 15 sloupcich,
   a sestava tabulek (odkazy mezi sebou) obsahujici kusovniky, celkova velikost asi 15 MB.

Timto se omlavam ze predchazejici zpravu ktera uvadela urcitou chybu pri spolupraci IB na Linuxu
a programu napsanych v Delphi na okolnich pocitacich.

Daniel.Prynych na buzuluk.cz