3C509B - ako na TP konektor? - vyriesene

Miroslav Vancl miroslav.vancl na setuza.cz
Pondělí Červen 8 14:46:45 CEST 1998

cop wrote:
> Presne to pomohlo aj mne. Akurat som si musel zhanat M$-DOS bootovatelnu
> disketu... :-(((
>
> Dusan

Na adrese:
http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/linux.html
jsou pro 3c509 mimo aktualniho driveru i programy k nastaveni a
testovani (sam jsem ale nezkousel, pouze verim, ze chodi).
--
| Miroslav Vancl, admin. oper. sys.        SETUZA a.s.           |