Linux jako faxovy server

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pondělí Červen 8 22:13:38 CEST 1998

On Sun, 7 Jun 1998, Pavel Satny wrote:

> Dobry den,
> chtel jsem se zeptat, jestli nemate nekdo zkusenosti s nasazenim linuxu jako
> faxoveho serveru pro klienty s Windows95, konkretneji s klientem Outlook.
> Popripade... jakym smerem se vydat, abych tohoto byl schopen. Fax na linuxu
> rozjet umim, to neni problem, problem je s nastavenim sdileni a s nastavenim
> klienta.

 Mam takovy dojem, ze pro toto se da pouzit Samba, ktera bude exportovat fax
jako PostScriptovou tiskarnu a ve windows je potreba nainstalovat ovladac,
ktery umi tisknout do PostScriptu (je nekde na http://www.adobe.com).

					Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *