Linux jako faxovy server

Pavel Satny ersat na fce.vutbr.cz
Pondělí Červen 8 23:29:39 CEST 1998

Vladimir Michl wrote in message ...

> Mam takovy dojem, ze pro toto se da pouzit Samba, ktera bude exportovat
fax
>jako PostScriptovou tiskarnu a ve windows je potreba nainstalovat ovladac,
>ktery umi tisknout do PostScriptu (je nekde na http://www.adobe.com).
>

> Vlada Michl

OK, dekuji, ale nechapu tri veci
1] Jakym zpusobem se na klientech zadava telefonni cislo, kam se ma faxovat?

2] Jak je to s prichozimi faxy. Jak docilim, abych je dostal do Outlooku,
popripade
urcitym uzivatelum do posty jako prilohu?

3] Proc se pouziva zrovna postskriptova tiskarna?

Horim nedockavosti!!!!!
Dekuji!!!!!

Pavel Satny