Neznama sitova karta soft. konfigurovatelna

Vlcek Ludvik x6626 na cbu.pvtnet.cz
Úterý Červen 9 09:22:24 CEST 1998

> Karta:
>
> Hlavni chip UM9003F
> Na karte je jeste napsano 510-10002-000 Ether16 V2.2
> Karta je BNC + RJ-45.
> Na stitku s carovym kodem lze nalezt cislo 405000133.
> Jeste jsou na desce 3 IO (hradlova pole), na kterych jsou nalepky:
> JPLS1
> 208-10007-002

> Jsou to karty NE2000 compatible s podporou PnP. Ke konfiguraci karty je treba
pouzit dodavany SW, a je velmi dobre kdyz tato bezi JEN pod DOSem.
Pokud bezi v DOS okne ve W95, nefuguje spolehlive. Taky by nemely byt
spustene zadne sitove ovladace. Je velmi rozumne take vypnou PnP
rezim.

> Zkousel jsem konf. soft pro kartu s UM9003F, ale jiny typ a uplne jiny
> plosnak, a ten ji vubec nevidel. Na internetu jsem hledal a co jsem nasel
> take nefungovalo. Ethernet-HOWTO jsem take cetl (ale neni se ceho chytit).

Vyrabi s e jeste model s chipem UM9008x. Je divne ze zadny tento
konfiguracni SW ji "nevidi". Dle mych zkusenosti lze konfiguracni SW
pro jednotlive karty zamenovat a vidi se. Nelze uz takto
konfigurovat.