Neznama sitova karta soft. konfigurovatelna

Peter Silhavy silhavy na mtf.stuba.sk
Úterý Červen 9 13:32:20 CEST 1998

Vladimir Michl wrote:

> Ahoj,
>
> sehnal jsem starsi sitovou kartu, ktera je soft. konfigurovatelna.
> Po vyzkouseni behala (io=0x300 irq=3), tak jsem ji zkousel
> prekonfigurovat pomoci atlantic.c a ne2k.c. Po techto zasazich se karta
> hlasi jako ne2000, io ma porad 0x300, ale nevim jake irq, at jsem zkousel
> jakekoliv s zadnym to nefungovalo. Z karty navic neni Linux
> schopen urcit irq (ani asi nebyl kdyz fungovala).
>
> Nemate, prosim, nekdo konfiguracni soft pro tuto nebo podobnou kartu?
>
> Karta:
>
> Hlavni chip UM9003F
> [...]

Tieto karty tu u nas mame, bezia pod DOS, 95, NT.
Jediny soft, ktory pre nu mame je IPX.
Pod 95 a NT su ovladace zahrnute v instalackach.
OS ju detekuje ako Novell NE2000 compatible Ethernet adapter.
Nasli sme aj nejaky manual, zda sa ze irq treba nastavit rucne ...

Peter Silhavy
http://sheehy.mtf.stuba.sk