Podekovani za GD

Petr Snajdr snajdr na brailcom.cz
Úterý Červen 9 12:46:21 CEST 1998

Dobry den,
	tak jsem si chtel nainstalovat GD do PHP
a zjistil jsem zajmavou vec. Ona je nova verze :-)
Ale co me potesilo je podekovani:

8-bit fonts, and 8-bit font support
-----------------------------------
This improves support for European languages. Thanks are due to
Honza Pazdziora and also to Jan Pazdziora . Also see the
provided bdftogd Perl script if you wish to convert
fixed-width X11 fonts to gd fonts.

Docela mi to pripomelo situaci, kdy jsem se snazil
vysvetlit, ze by ODBC k MySQL mohl podporovat CP1250
jenze Monty nevedel jaky ISO nazev CP1250 ma :)))

No nemaji to ti cizozemci s nami jednoduche :-))) a tak
diky Honzo i Jane za GD fonty. Vypada to opravdu
zajimave :-)

:-)))

S pozdravem
    Petr Snajdr