Podekovani za GD

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Sobota Červen 13 13:32:16 CEST 1998

> Dobry den,
> 	tak jsem si chtel nainstalovat GD do PHP
> a zjistil jsem zajmavou vec. Ona je nova verze :-)
> Ale co me potesilo je podekovani:
>
> 8-bit fonts, and 8-bit font support
> -----------------------------------
> This improves support for European languages. Thanks are due to
> Honza Pazdziora and also to Jan Pazdziora . Also see the
> provided bdftogd Perl script if you wish to convert
> fixed-width X11 fonts to gd fonts.
>
> Docela mi to pripomelo situaci, kdy jsem se snazil
> vysvetlit, ze by ODBC k MySQL mohl podporovat CP1250
> [...]

No, fakt je, ze GD je asi jediny software, ktery ma osmibitovou
podporu pro ISO-8859-2 a ne ISO-8859-1 fonty. Az to nekdo mimo CR
zjisti tak bude prusvih a mozna nam to zrusi ;-) Puvodne jsem chtel
udelat nejake prepinani charsetu a tak, ale Tom Boutell neni moc
komunikativni, takze jsem udelal patch do GD.pm a Lincoln Stein to asi
protlacil zpet (protoze s temi osmi bity tam byly fakticke chyby),
vcetne fontu s cestinou. Takze prozatim si uzivejme, ale az se nekdo
vztekne, ze chce c, nebo a`, tak se nebude dat nic delat a budem si
muset ty fonty generovat sami.

                   I can take or leave it if I please