Linux jako faxovy server

Úterý Červen 9 15:02:22 CEST 1998

> je neco zdarma a soucasne od microsoftu je to podezrele. Pravda je
> takova, ze smyslem outlooku je podporit prodej exchange, takze
> spousta jeho funkci neni bez exchange serveru dostupna, potazmo
> funkcni. A uz vubec neni pouzitelna ve spojeni s nejakym jinym
> mailovym serverem, at se jedna o sendmail, groupwise ci lotus domino.
> Takze propojeni outlooku s linuxem nebude snadne a podle mne s
> vynalozenim rozumneho mnozstvi cloveko-hodin ani mozne.

Outlook umi POP3/SMTP, takze to proti cemukoliv bude chodit. Finta je v
tom, ze pokud nekdo nainstaluje Outlook s podporou Exchange nebo ji ma
primo ve Woknech po instalaci, tak se toho rozumnym zpusobem nezbavite.
Pomohla mi az reinstalace Windows bez podpory Exchange, nainstalovat
Outlook a pridat do nej "Nastroje/Sluzby/sluzba Internet Mail".

Jestli existuje neco, co by emulovalo Exchange server, to nevim.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution