Neznama sitova karta soft. konfigurovatelna

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Středa Červen 10 10:20:01 CEST 1998

On Tue, 9 Jun 1998 Roman.Dubravsky na walterbuttler.com wrote:

> Hledejte na internetu "Ether 16" nebo "Ether16". Ja jsem to delal asi
> pred rokem a konfiguracni software jsem nalezl.

 Zkousel jsem a co jsem nalezl nefungovalo, jinak je to karta ISA, non PnP
a soft. configurovatelna. Prisel mi tip, ze ze je od fy SVEC, takze
se knim zkusim podivat.

				Zatim diky vsem za spolupraci

					Vlada Michl
PS: Pod W95 jsem, ji take zkousel, ony ji poznaji, rekou ze je na 0x300
ale IRQ proste nezjisti.

PS1: Linuxovy modul mi u jine karty NE2000 komp. je chopen IRQ poznat ale
u teto nic.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *