Konverze pbm na jpg/giff/..

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Červen 9 17:00:09 CEST 1998

On Tue, 9 Jun 1998, Robert Dobozy wrote:

> A co takto cjpeg ?
> v RH4.2 to mam v baliku libgr-progs-2.0.9-6 a v RH5.0 v libjpeg-6a-1

Bohuzel - nebere pbm ale ppm nebo pgm. Kdyz uz jsem se prohrabal
vsemoznymi konvertory a programem pstopnm vyrobil oba formaty (ppm i pgm)
tak cjpeg hlasi : Nonnumeric data in PPM file - na oba soubory. To je jak
o slepicce a kohoutkovi - konvertoru desitky a kdyz konecne najdu
kombinaci ktera by mohla vest k vysledku, tak to zase haze chyby :-((