Konverze pbm na jpg/giff/..

Robert Dobozy robo na idata.sk
Úterý Červen 9 17:34:08 CEST 1998

On Tue, 9 Jun 1998, Petr Simek wrote:

> Bohuzel - nebere pbm ale ppm nebo pgm. Kdyz uz jsem se prohrabal

Aha to som nepostrehol, ale toto bude urcite :-) fungovat:
cat pic.pbm pbmtopgm 1 1 | pnmscale -xysize 900 1000 | cjpeg >
pic.jpg
pnmscale pouzivam na zmenu rozmerov, takze by malo stacit :
... pbmtopgm 1 1 |cjpeg ...
cjpeg myslim, nieco zareve, ale konverziu urobi a ten obrazok je v
poriadku.

> o slepicce a kohoutkovi - konvertoru desitky a kdyz konecne najdu
> kombinaci ktera by mohla vest k vysledku, tak to zase haze chyby :-((
Tiez to je vysledok niekolkodnoveho hladania a testovania :-)

 Ahoj
 					Robo

*	INTER-DATA s. r. o.       *       Phone: +421 7 273 710, 273 714 *
*	Osadna 11                 *       Fax:   +421 7 273 053          *
*831 03 Bratislava                *       E-mail: robo na idata.sk          *
*	Slovak Republic           *       http://www.idata.sk            *