"Standardy" ceskych klavesnic

Ota Buchta otalinux na buchtovi.cz
Středa Červen 10 10:24:44 CEST 1998

Stanek Petr wrote:

> Petr Kolar wrote:
> >

> Programatorske rozlozeni je jiz take navrhnuto, ale bude celkem tezke
> vyhotovit standard. Stejne si kazdy upravi to sve oblibene rozlozeni.
>
> Ohledne ceske standartni klavesnice je vse OK. Dokonce jsme nasli
> dalsiho
> vyrobce kompletne a korektne popsanych klavesnic podle navrhnute normy
> :-)
> Je jim nemecka firma Peaccock.

No ja se priznam, ze by mne zajimalo, na jake rozlozeni klavesnice to
Peaccockove nasijou. Pokud je mi znamo, tak je ve svete rozsireno asi
deset "standardu" pro rozlozeni 102-tlacitkovych klavesnic. A to nemluve
o W95 kompatibilnich. Kdyz uz nekdo jednal s nejakou firmou, mohl by dat
tez vedet, jaky "standard" tato firma pouziva, zda jsou klavesnice W95
kompatidebilni, zda maji Scroll-Lock :-) , 101 ci 102 klaves atd.Nebo se
to da nekde sehnat?
A proc to rikam? Protoze kdyz uz jsou ochotni neco udelat, at si muzeme
vybrat, co vlastne pro Linuxy potrebujeme. Ale uznavam. Asi bych chtel
moc.

P.S.: Doufam, ze nekoho nenapada vyuzit nejak pro ceske locales M$
klacitek ;-)))))

--
Oto Buchta, otalinux na buchtovi.cz