"Standardy" ceskych klavesnic

Petr Konecny pekon+usenet na informatics.muni.cz
Středa Červen 10 10:11:53 CEST 1998

 OB: No ja se priznam, ze by mne zajimalo, na jake rozlozeni klavesnice to
 OB: Peaccockove nasijou. Pokud je mi znamo, tak je ve svete rozsireno asi
 OB: deset "standardu" pro rozlozeni 102-tlacitkovych klavesnic. A to nemluve
 OB: o W95 kompatibilnich. Kdyz uz nekdo jednal s nejakou firmou, mohl by dat
 OB: tez vedet, jaky "standard" tato firma pouziva, zda jsou klavesnice W95
 OB: kompatidebilni, zda maji Scroll-Lock :-) , 101 ci 102 klaves atd.Nebo se
 OB: to da nekde sehnat?
 OB: A proc to rikam? Protoze kdyz uz jsou ochotni neco udelat, at si muzeme
 OB: vybrat, co vlastne pro Linuxy potrebujeme. Ale uznavam. Asi bych chtel
 OB: moc.

 OB: P.S.: Doufam, ze nekoho nenapada vyuzit nejak pro ceske locales M$
 OB: klacitek ;-)))))

Ja to normalne pouzivam. Tu levou okenni klavesu mam nastavenou jako
univerzalni mrtvou klavesu podle noveho standardu, o kterem psal Milan.

Ty dalsi klavesy + kombinace s alt,shift apod. mam nastavene jako
zkratkove klavesy window manageru.

						Petr

Petr Konecny  <pekon at fi.muni.cz>  http://www.fi.muni.cz/~pekon/
PGP Key ID: 1024/FDD85DBD
Key fingerprint = 8B 1A D4 39 50 20 A1 DB  AF 03 2A 53 9E 2D 9D 1B