Data Parity Error

Středa Červen 10 09:57:30 CEST 1998

	Preji dobry den.
	Po upgradu jadra na 2.0.34 se mi zacaly objevovat nasledujici
hlasky, a to pomerne casto:

Jun  8 07:01:26 mrakoplas kernel:
 (scsi1:-1:-1:-1) Data Parity Error during PCI address or PCI writephase.

Ze zdroju jadra jsem se nedozvedel vubec nic (ja vim, "Kdyz to bylo tezke
napsat..."). Co to znamena? Za predchozich jader se nic takoveho neshlasilo.
Muze byt chyba v hardwaru, v tom, ze jsem spatne prelozil jadro, nebo v cem?
V pocitaci je dvoukanalovy radic aic7xxx integrovany na zakladni desce, na
druhem kanalu (scsi1) jsou ctyri hodne pouzivane disky.

--

--Zdenek Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>