Vadna databaze rpm

Středa Červen 10 11:54:07 CEST 1998

	Pri prvnim pokusu o upgrade na RedHat 5.1 jsem neuspel, z konzoly
jsem se dozvedel, ze

ugFindUpgradePackages(): failed opening /mnt/var/lib/rpm/packages.rpm

Protoze tento a dalsi soubory byly na svem miste, predpokladam, ze to
znamena nejakou nekonzistenci v databazi s instalovanymi baliky, je pravda,
ze nektere baliky, ktere jsem jistojiste instaloval, nezna. Co se s tim
da delat? Zkousel jsem rpm --rebuilddb, to byla zrejme chyba, vysledek je
tyz. V dokumentaci jsem o tom nenasel ani zminku, zrejme se takovy stav
nepredpoklada :-(. Docela nerad bych instaloval vsechno znovu :-(((.

--

--Zdenek Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>