yamaha opl3-sax

David Sauer davids na orfinet.cz
Středa Červen 10 21:03:53 CEST 1998

Kamil Toman <toman na artax.karlin.mff.cuni.cz> writes:

> Pod Linuxem s jadrem 2.0.33 zarucene chodi. Da se rozjet full-duplex
> 16-bit, stereo na Windows sound system. Staci k tomu
>
> - nahodit isa pnp
> 	- tj. stahnout (co nejnovejsi) isapnptools a nahodit pnp
> 	   - driver pak musi byt jako modul
> 	- bootovat nejprve do DOS, nahodit zvukovku, pak teplym
>           startem do linuxu
>            - driver muze byt primo v jadre
Souhlasim ze v tomto pripade muze byt driver primo v jadre. Ja pouzivam Addonics 530PDW s vyse uvedenym cipem a driver mam jako modul. K inicializaci mi v tomto pripade staci isapnptools. Co se tyce toho 3d efektu, tak myslim, ze v souboru vygenerovanem utilitou pnpdump je prislusna sekce, ale WSS ovladac toto nezna. Snad pouzit komercni ovladac (OSS linux).
--
* David Sauer
* student of Czech Technical University