BETA: ulT1mo font collection

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Středa Červen 10 20:44:53 CEST 1998

On Tue, 9 Jun 1998, Pavel Janik ml. wrote:

> podle mne Yenya myslel pojmem "standardni postscriptovy RIP" takovy
> RIP, ktery splnuje specifikaci PostScriptu Level?, kde ? je male
> prirozene cislo (v soucasnosti 1, 2 a nove i 3) implementovany podle
> Adobe Red Book - tedy PostScript Lanuguage Reference Manual (second
> edition). V teto specifikaci neni ani zminka o fontech ve formatu
> Type42... (Zase plane mluvim, v obsahue o tomto formatu neni ani
> zminka).

 Pokud jsem dobre cetl specifikaci PostScriptu Level 3
(http://www.adobe.com/supportservice/devrelations/3010SUPP.pdf),
tak v Level 3 RIP, muzou byt PS fonty, ktere obsahuji ceske znaky (ale
nejen ceske). Tyto fonty konci CE (Central Europe) napr: HelveticaCE.
Jen si ted nejsem jist, zda tam ty fonty musi byt, nebo pouze muzou.
Samozrejme pred pouzitim fontu, si musi PS dokument predefionovat
encoding vektor fontu.

					Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *