nekryptovane hesla

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Čtvrtek Červen 11 09:46:22 CEST 1998

brandis na savba.sk wrote:

> Zdravim ....
>
> Prave ma napadla taka zvlastna myslienka. Hovori sa o bezpecnosti,
> odchytavani hesiel. Existuje mnoho serverov na bezpecne prihlasenie prerozne
> protokoly ale jeden z najpouzivanejsich protokolov FTP sa mi zda ze stale
> ide tou jednoduchsou cestou .Passwd vo forme CLEAR TEXT. Ale to je len moj
> subjektivny pocit ?  Existuju servery ktore dokazu posielatheslo v
> sifrovanej podobe ?

SCP (ssh copy), ale s tim maji wyndozisti problemy. Takze jeste
SRP telnet a FTP na http://srp.stanford.edu/srp/

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+