Squid - podpora socks?

Richard Sputa Richard.Sputa na os3.os.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Červen 11 09:35:29 CEST 1998

>Ne, to je navod jak provozovat Squid umisteny za socks firewallem.
>
>Squid sam o sobe neni socks proxy. Na stejnem stroji lze vedle squidu
>spustit socks server, viz treba
>
>http://www.socks.nec.com/

Jiz delsi dobu sleduju tuto debatu.
Bohuzel nemam moznost ovlivnit co pojede za proxy server.
Sedim za squidem a zajima mne jestli pres nej projde ICQ.

Ja jsem zkousel ICQ pro win95 a ten spadl prave pri zadavani new ICQ
number
v okamziku kdy se snazil komunikovat se squidem.

Otazka zni: je mozne provozovat ICQ za squidem a kdyz jo, je mozne
pomoci nej i chatovat a prenaset soubory nebo to ten squid nejak omezi?