Squid - podpora socks?

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Červen 11 10:11:59 CEST 1998

omezi?

Vi nekdo o tom, ze by za nejakym SOCKS serverem bezelo ICQ ? Prestoze
podporuje SOCKS4 i SOCKS5 nepovedlo se mi jej rozebehnout. Mam pocit, ze
ICQ dela neco blbe - na SOCKS5 to funguje az na to, ze jako svoji domaci
IP adresu tvrdosijne ICQ svym vlastnim protokolem posila na server ne
vnejsi IP adresu SOCKS serveru (tedy tu viditelnou ze sveta), ale IP
SOCKS serveru ze skryte lokalni site!! (tedy IP, ktere je urceno pro
lokalni sit a neni viditelne ze sveta)

Zdravi
D. Toman