Squid - autentizace uzivatelu?

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Pátek Červen 12 10:22:26 CEST 1998

Dobry den,
mam squid 1.1.21, prelozeny s podporou PROXY_AUTH
a chtel jsem autentizovat pristup jen k nepovolenym domenam.

To se mi podarilo :
<------------- squid.conf -------------->
proxy_auth passwd_file .cz .com
acl all IP_adresa_nasi_site/netmask_nasi_site
#acl unix1 src IP_adresa_stanice/255.255.255.255
#acl u_user user uziv1 uziv2 uziv3

#http_access allow unix1 u_user
#http_access deny unix1
http_access allow all
<-------------- squid.conf --------------->
Tedy pro domeny .cz a .com proxy autentizaci nepozaduje.
Naslo se tady, ale par pripadu, kdy jsem potreboval
omezit uzivatele na urcity pocitac.
Zkusil jsem odremovat radky viz ^^^.
Bylo to OK, krome tech pripadu, kdy tito uzivatele pristupovali
do povolenych domen. Dostali hlasku, ze pristup je odepren.
Z logu vyplynulo, ze nebyli autentizovani (squid zadny login nepozadoval).
Nevite nekdo, jak to udelat.
Uz se chystam delat upravy ve zdrojacich, ale moc se mi do toho nechce.
		Diky
PS. Squid-FAQ jsem cetl, ale jsou tam nektere veci ponekud jinak.

	Karel Dudasek		e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
	Spravce poc. site	VTOPU
	tel: +420 443 673693	Cs. Odboje
	fax: +420 443 21532	518 16 Dobruska