Netware v linuxu

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červen 11 11:54:19 CEST 1998

V poslednim dopise Petr Simek pise:

> A nsend by Vam nestacil ? :
>
> NAME
>        nsend - Send messages to users
>
> SYNOPSIS
>        nsend [ -h ] [ -S server ] [ -U user name ] [ -P password
>         | -n ] [ -C ] user message

problem bude v tom, ze mam mailbox usporadany sekvencne tak, ze nejdriv ctu
stare zpravy a pak nove. no a kdyz jsem narazil na onen mail, napadlo me
tohle reseni (to jsem jeste nevedel, ze o par mailu dal bude neco o nsend).

milan sorm

> |                             petrsi na jcu.cz                              |

Milan Sorm  (aka Popelnik)    tel/fax/zazn: +420 5 46211083/46211311
office:  B205 - FI MU Brno    e-mail: sorm na fi.muni.cz
telefon: +420 5 41512348      web:    http://www.fi.muni.cz/~sorm/