pomoc pro chadima na tf.jcu.cz

Jiří David davidj00 na tf.jcu.cz
Čtvrtek Červen 11 18:02:27 CEST 1998

Jsem tu trochu novy a rozhlizim se.
Byl bych moc rad kdybi mi nekdo poradil co je fakt dobry.
Diky predem za ochotu a cas ktery tomu venujete.

1) Zajimalo by mne zda se mam orientovat spis na REDHAT 5.1 nebo DEBIAN?

2) Jaky emulator DOS/WINDOWS je pouzitelny? Je lepsi pod DOS-EMU
rozbehnout WINDOWS nebo je lepsi samotny WINE, jaky DOS je lepsi pro
DOS-EMU, FREE-DOS nebo OPEN-DOS?

3) Jak manazer pro X-windows. Je KDE fakt tak dobry, jak to onem rikaji
nadsenci? Ci je lespi FVWM95 nebo jeste neco jineho?

4) Jaky textovy procesor pouzit? StarOffice, Aplixware, Axene, ci ja
nevim co jeste a bude to umet cesky?  A je to zdarma pro nekomercni
pouziti? Podporuje LYX ceskou sazbu?

Doufam, ze moje otazky nejsou tak uplne hloupe a ze mi nekdo poradi na
adresu chadima na tf.jcu.cz. Diky ze nebudu muset zdlouhave zkouset a tapat
(no ale to by pak zivot uz nebyl tak zajimavy ;-).