pomoc pro chadima na tf.jcu.cz

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Červen 12 04:22:49 CEST 1998

On Thu, 11 Jun 1998, Petr Snajdr wrote:

>     Ondra: 1) Zajimalo by mne zda se mam orientovat spis na REDHAT 5.1
>     Ondra: nebo DEBIAN?
>
> RedHat je lepsi pro zacinajiciho uzivatel, debian zase pro
> pokrocilejsiho. Debian se ohani stabilitou, RedHat uzivatelskou
> privetivosti. Nejlepe kdyz zkusite ;-)

 Jen poznamka: myslim, ze dnes uz i Debian je snadny a pozivatelny i pro
zacatecnika. Ostatne pri instalaci se potrapit neni nikdy  nazmar.
Tezko na cvicisti lehko na bojisti... (Treba ja jsem moc rad, ze jsem
zacinal Slackwarem pred nekolika lety kdy Deb., RH a neco o Linuxu v CZ
 - bylo nebylo za devatero horama (nebo desatero M$ ?)).

		No, necht Ti Linux na cestu ze tmy sviti...

							Zakkr