Moznost koupit pocitac bez MS Windows?

Zdenìk Mazanec bluehawk na cesnet.cz
Pátek Červen 12 09:58:50 CEST 1998

>nevim, jestli tady uz byla tato otazka probirana, nicmene by me zajimaly
>Vase zkusenosti se $subj. Zvlaste proto, ze predmetem naseho zajmu je jiny
>operacni system. Na Psovi je odkaz na
>http://www.essential.org/antitrust/ms/jun3survey.html,
>kde nejaky student popisuje svuj pruzkum trhu a zni to primo tragicky.
>Ma k tomu nekdo nejaky komentar? Je to na nasem trhu uplne stejne?
>Bohuzel, obavam se, ze asi ano.

No, uz jsem kupoval pomerne dost pocitacu (ve dvou ruznych prazskych
formach, vzdy s ryznymi upravami) a nikdy mi zadny soft nenutili ani
neuctovali. Je fakt, ze to taky nikdy nebyla katalogova sestava. Tu jsem
chtel jinou videokartu, tu procesor.
Obecne bych rekl, ze pokud si u dane firmy vyberete pocitac "na soucastky" a
nechate si ho od nich sestavit, tak vam zadny soft nehrozi.
Je to alespon moje zkusenost.

Zdenek Mazanec