Moznost koupit pocitac bez MS Windows?

Petr Olsak olsak na math.feld.cvut.cz
Pátek Červen 12 15:40:21 CEST 1998

On 12 Jun 1998, Eduard Rindt wrote:

> My nakupujeme u AutoCont-u Praha a mame s nimi dobre zkusenosti. Loni
> jsme kupovali 2 sestavy s omezenym rozpoctem a bez problemu jsme se
> domluvili na dodavce bez predinstalovaneho OS + s prislusnym snizenim
> ceny. Jedinou podminkou na udrzeni 3-lete zaruky bylo, ze si na predani
> prineseme svoji legalni kopii nejakeho OS, placka s RedHat-em byla
> *uplne OK*.  Letos se situace opakovala (1 pocitac) a dopadlo to stejne.

Ja mam s AutoContem horsi zkusenosti, ale toto tema asi nepatri do teto
diskusni skupiny. Take nabidli prodej pocitace bez OS, ale na otazku o
kolik jsem tim presne usetril mi sef pobocky AutoContu odmitl odpovedet,
protoze nebude vyzrazovat financni strategii podniku a obsahy smluv s
Microsoftem. Na nabidkovem liste jsem mel rozpis ceny vsech jednotlivych
soucastek vcetne zahorovani a skladneho a dalsich procent, ale faktura pak
prisla na krabici jako celek s cenou o 20 tisic vetsi, nez soucet z
nabidkoveho listu. Sef pobocky AutoContu prohlasil, ze 10% ceny pocitace
(onech 20 tisic) je v norme a ze nevyzradi vypocet ceny pro fakturu.
Takze u AutoContu uz nekupujeme.

Petr Olsak