socket() jeste jednou

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Pátek Červen 12 11:28:06 CEST 1998

> pod WIN bych pouzil setsockopt()

Jo - pod linuxem by to pouzil taky, kdybych vedel jak :)
V man page se pise ze parametr SO_RCVTIMEO (to je ten co by v nem
podle me mela byt hodnota timeoutu) je pouze "get only" - cili slouzi
pouze funkci getsockopt(). Ale ja potebuju tuto hodnotu zmenit - vi
nekdo jak na to ??.

BTW: V chytre knizce od W.R.Stevense jsem k tomu nic nenasel.

--

                                     Ales Horak
                                     Palacky University Library