socket() jeste jednou

Cejka Rudolf xcejka00 na fee.vutbr.cz
Pátek Červen 12 12:12:33 CEST 1998

Ales Horak (ALES na rupnw.upol.cz) wrote:
: Jo - pod linuxem by to pouzil taky, kdybych vedel jak :)
: V man page se pise ze parametr SO_RCVTIMEO (to je ten co by v nem
: podle me mela byt hodnota timeoutu) je pouze "get only" - cili slouzi
: pouze funkci getsockopt(). Ale ja potebuju tuto hodnotu zmenit - vi
: nekdo jak na to ??.

Tak v tom pripade bud neverte manualove strance, nebo zkuste jiny OS.
Na Linuxu jsem s manualovymi strankami mel vzdy problemy a nechce se mi
verit, ze by takovou vec nemel implementovanou.

Kdyz jsem zkousel delat maly proxy server, tak jsem na FreeBSD nemel
vubec zadne problemy. A vzpominam si, ze s timeouty jsem si take hral,
protoze jsem se snazil zabranit tomu, aby spojeni typu
"telnet http:/www......:80 a nic" byla po nastavitelne dobe shoditelna
ze strany serveru.

PS: Jo, tohle sem sice nepatri, ale nema cenu delat zbytecny balastovy
prispevek: Na /etc/mtab zapomente. Pokud ho nekdo potrebuje, tak jedine:
1) /var/run/mtab vytvarene jadrem (uprimnou soustrast, ale /etc by mohlo
   byt read-only);
2) /proc/mounts (ale potom by nebylo mozne se /proc zbavit);
3) sytemova volani.

Rudolf Cejka                E-mail: xcejka00 na stud.fee.vutbr.cz
                            CZ-WWW: http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xcejka00
Technical University of Brno, Faculty of El. Engineering and Comp. Science