socket() jeste jednou

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Červen 12 14:17:29 CEST 1998

Zdravim,

> Hmm... ja netvrdim, ze to nema implementovane, ale protoze jsem nikde
> nenasel, jak to udelat, zeptal jsem se v teto konferenci, protoze
> jsem doufal, ze mi nekdo odpovi trochu *konkretne*, jak to mam udelat.
> Kazdopadne diky i za tuto, "obzory rozsirujici" odpoved.
> Drobny problem je v tom, ze porad nevim jak menit hodnotu "timeoutu"
> pro funkci connect().

   Interni timeouty TCP jsou ciste veci implementace TCP a znacnou cast
z nich definuji (vetsinou alespon priblizne) prislusna RFC. Pokud chcete
sve vlastni timeouty pri connect()u, od toho tu je alarm().

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Computers are useless.  They can only give you answers."  -- Pablo Picasso