socket() jeste jednou

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Pátek Červen 12 13:15:18 CEST 1998

> : Jo - pod linuxem by to pouzil taky, kdybych vedel jak :)
> : V man page se pise ze parametr SO_RCVTIMEO (to je ten co by v nem
> : podle me mela byt hodnota timeoutu) je pouze "get only" - cili slouzi
> : pouze funkci getsockopt(). Ale ja potebuju tuto hodnotu zmenit - vi
> : nekdo jak na to ??.
>
> Tak v tom pripade bud neverte manualove strance, nebo zkuste jiny OS.
> Na Linuxu jsem s manualovymi strankami mel vzdy problemy a nechce se mi
> verit, ze by takovou vec nemel implementovanou.

Hmm... ja netvrdim, ze to nema implementovane, ale protoze jsem nikde
nenasel, jak to udelat, zeptal jsem se v teto konferenci, protoze
jsem doufal, ze mi nekdo odpovi trochu *konkretne*, jak to mam udelat.
Kazdopadne diky i za tuto, "obzory rozsirujici" odpoved.
Drobny problem je v tom, ze porad nevim jak menit hodnotu "timeoutu"
pro funkci connect().

--

                                     Ales Horak
                                     Palacky University Library