Q: RedHat 5.1, Emacs a cestina

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Neděle Červen 14 16:47:09 CEST 1998

   Datum: Fri, 12 Jun 1998 13:13:03 +0200 (MEST)
   Odesilatel: Jan Prikryl <prikryl na acm.org>

Preji prijemny den,

   > po zhruba desetihodinovem boji se mi podarilo upgrade RH 5.0 na 5.1
   > (problemy s detekci AHA2940 :( ) a mam pocit, ze ani emacs v 5.1 neni
   > mozne pocestit ... hadam spravne nebo jsem - jak je mym obycejem -
   > neco nekde zvrtal ?

ne, samozrejme jsi nic nezvrtal - Emacs 20.2 tak, jak je v RedHatu
5.1, tedy spise v jeho updatech, obsahuje (stejne jako emacs z 5.0)
patch, ktery je treba odstranit. Podivej se do archivu konference, je
to tam popsano, nebo pockej az nekdo vyrobi updatovane RPMko (prosil
bych i SRPM...).
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz