(HP PA-RISC a Linux) Was: Re: Moznost koupit pocitac bez MS Windows?

Ondrej Feela Filip feela na ipex.cz
Úterý Červen 16 17:27:30 CEST 1998

On Tue, 16 Jun 1998, Michal Choura wrote:

> Je to pomale a nepripada mi to moc stabilni (jako vsechny mikrokernelove
> implementace Linuxu:-(). Navic je to dosti vybirave na konkretni HW,
> zkousel jsem to na dvou ruznych strojich a behalo to jen na jednom, prilis
> nova WS (Visualise 132) se kousne uz v Machovi. Na 9000 jsem to jeste
> nedaval, vyzkousim. Jen co se tyce instalace --- RH 5 to tedy neni... Je
> potreba root partition dostat na disk ddckem, zvetsovani/zmensovani
> partitions je horror (opravdu nema fdisk) a podobne. Asi bych si zatim
> netroufl pouzit to na vic nez na hrani. Ale doufam, ze se tomu o
> [...]

No ja ten Linux zkousel na 712/60 a po chvilich uporneho snazeni o
stabilitu ci rychlost se definitivne vracim k HPUX. V podstate padal tak
jednou za den. :-((

--
Ondrej Feela Filip
E-mail: feela na ipex.cz