(HP PA-RISC a Linux) Was: Re: Moznost koupit pocitac bez MS Windows?

Michal Choura xchoura na hpk.felk.cvut.cz
Úterý Červen 16 16:48:40 CEST 1998

On Mon, 15 Jun 1998, Jan Havlicek wrote:

> *** on beha Linux na HP PA-RISC? Mame tu jednu HP 9000 a tohle by me
> celkem zajimalo?

Je to pomale a nepripada mi to moc stabilni (jako vsechny mikrokernelove
implementace Linuxu:-(). Navic je to dosti vybirave na konkretni HW,
zkousel jsem to na dvou ruznych strojich a behalo to jen na jednom, prilis
nova WS (Visualise 132) se kousne uz v Machovi. Na 9000 jsem to jeste
nedaval, vyzkousim. Jen co se tyce instalace --- RH 5 to tedy neni... Je
potreba root partition dostat na disk ddckem, zvetsovani/zmensovani
partitions je horror (opravdu nema fdisk) a podobne. Asi bych si zatim
netroufl pouzit to na vic nez na hrani. Ale doufam, ze se tomu o
prazdninach podivam trochu vic na zoubek.

(mc)

--
Michal Choura          e-mail: Michal.Choura na bigfoot.com
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/