Zpracovani videa

Michal Lindner bear na mystique.sk
Čtvrtek Červen 18 13:03:23 CEST 1998

> Preji krasny skoro_konec tydne,
> chtel bych se zeptat, zdali nekdo z pritomnych ma zkusenosti
> s kartou zpracovavajici videosignal treba v kamery, nebo videa.
> Pod LINUXEM samozrejme. Zejmena kdyby slo zobrazit to co kamera
> snima v realnem case v nejakem okne 8-).
Prehravanie videa v okne: urcite nieco existuje - nie je to technicky
problem.

Grabovanie videa: Toto uz bude horsie. Videl som sice programy pre nejake
karty, ale bola to dost exotika (video blaster...) a problem je co s tym
nagrabovanym videom robit. Zatial neviem o ziadnom strihovom/animacnom
softe pod linuxom.

> Kolega totiz zakoupil neco pod M$95 a ted zas predhazuje jak
> jsou .. lepsi. (Nas vecny spor).....
Tak to teda nie su - na win su framedropy aj pri toku 2MB/s ked sa nahrava
na UW SCSI Baracuda (10MB/s) (K6 96MB)
Skoda, ze zatial neviem o ziadnom softe, co by sa dal aj po grabnuti videa
pouzit. Ale win na tom tiez nie su najlepsie (obmezenie max 2GB/file)

Este som sa nerozhodol co budem robit cez leto, ale jedna z moznosti ktoru
zvazujem je nejaky animacny soft, ale ako najvacsiu prekazku vidim
programovanie v X win (nerozumiem tomu). S grafikou som robil pomerne dost
pod DOSom, ale tam to vo VESE nebol problem)

bye,
 Bear