Zpracovani videa

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Čtvrtek Červen 18 16:19:35 CEST 1998

Zdenek Rulc wrote:

> 1) Diky moc vsem za odpovedi zas mi stouplo sebevedomi 8-)))
> 2) Kde se to da prosim sehnat ?? Cena nerozhoduje - co by
>    clovek neudelal pro Tucnaka.
	Co ja vim, tak jeste loni se ta karta k nam nedovazela.
Nevim jak je to letos, ale lze ji ziskat z Anglie, cena se dle typu
(composite or Y/Y, RGB) pohybuje v rozmezi cca 360-620 liber.
Adresy jednotlivych zastoupeni lze ziskat na www.matrox.com v sekci
imaging.
Matrox uz vyrabi i METEOR2, podstatne lepsi, asi o 100liber drazsi,
ale zatim k nemu bohuzel neni driver pro Linux (Matrox pry nechce
uvolnit potrebne udaje o karte...).

	Pavel PaFouk Formanek