ncptools vs. NW 4.11

V. Kot kit na milada.troja.mff.cuni.cz
Pátek Červen 19 18:13:35 CEST 1998

Milan Kerslager wrote:

> Jestli nekdo od NW posloucha: mam chut napsat modul pro PAM s
> autentifikaci vuci NDS/bindery (myslim, ze neni, ne?), ale kdyz nejsou ty
> utility, tak je to zbytecna prace, protoze nemohu NDS spravovat z toho
> Linuxu (moje idea je takova, ze uzivatele budou mit ucty&hesla na NW).

  Takhle mame udelany linux u nas v laborce. Autentifikace probiha vuci
novellu (bindery), pokud probehne bez problemu, primountuje se (take z
novellu) domovsky adresar. Zakladem celeho reseni jsou mirne upravene
programy pam_ncp & ncpmount.

  Myslim, ze nema smysl psat zadny PAM, uz existujici pam_ncp a
pam_nw_auth jsou podle meho dostacujici. Spis si myslim, ze je treba
dopsat urcitou podporu unixovych prav v ncpfs. Ncpmount dovoli sice
pripojit svazek, ale jen tak, ze vsechny soubory a adresare maji stejna
prava, ktera nelze zmenit, coz nekterym programum nevyhovuje.

  Chtelo by to mit moznost nastavit prava u urcitych souboru explicitne,
nejlepe tak, ze by v adresari existoval textovy soubor, ktery by sel pod
novellem editovat a ktery by obsahoval ktera prava a komu jsou
explicitne pridelena, ostatni by se urcilo implicitne podle parametru
ncpmount-u.

  Pokud budu mit v lete cas a naladu, tak to dopisu, ale nerad bych psal
neco, co uz existuje.

                                                    V. Kot