ncptools vs. NW 4.11

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Červen 19 18:50:59 CEST 1998

On Fri, 19 Jun 1998, V. Kot wrote:

>   Takhle mame udelany linux u nas v laborce. Autentifikace probiha vuci
> novellu (bindery), pokud probehne bez problemu, primountuje se (take z
> novellu) domovsky adresar. Zakladem celeho reseni jsou mirne upravene
> programy pam_ncp & ncpmount.

Jak tohle mate vyresene ?  - zajimalo by mne jak to zaridit aby pri
loginu uzivatele nemusel zadavat heslo a ncpmount mu primontoval home.
Jak treba resite absenci home v pripade ze uzivatel neni prihlasen ?
Pustim si PINE a mam foldery v home na Linuxu - jenze kdyz tam nejsem
prihlaseny telnetem, tak home nemam ? Dale treba problem s .forward ..

>                                                     V. Kot

S pozdravem

Petr Simek