Docasne zmenit FQDN?

Pondělí Červen 22 10:08:58 CEST 1998

On Sun, 21 Jun 1998, Nathan L. Cutler wrote:

> Nedavno jsem pro svou znamou zaridil emailovou adresu na Geocities, a
> potreboval bych email vyzvednout protokolem POP3 ze serveru
> mail.geocities.com.  Pouzivam fetchmail. Dostanu tohle:
>
> fetchmail: 2 messages for chounova at mail.geocities.com.
> reading message 1 of 2 (1073 bytes) fetchmail: SMTP connect to goober.baffle.cz
> failed: Connection refused
> fetchmail: SMTP transaction error while fetching from mail.geocities.com
>
> Jsem pripojen komutovanou linkou. Linux mam konfigurovan prostrednictvim
> /etc/hostname a /etc/resolv.conf na fiktivni FQDN, tudiz mail.geocities.com
> [...]

To nerve mail.geocities.com, ale fetchmail, protoze se vtipne pokousi
lokalne dorucovat pomoci SMTP (Ericu Raymondovi to pripadalo jako dobry
napad, ja osobne si myslim, ze je to spis pitomost). Myslim, ze obecne
nejlepsim resenim je opsna --mda (viz fetchmail(1)).

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."