Napoveda pri programovani v C.

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Červen 22 13:09:27 CEST 1998

On Mon, 22 Jun 1998, Lubos Mikulec wrote:

> Jakym efektivnim spusobem je mozne v prostredi Linux ziskat informace
> spojene s pouzivanim jazyka C.
>
> Jedna se mi hlavne o :
>
> Jakym spusobem ziskam informace o jednolivych funkcich , jejich hlavickovy
> soubor a knihovnu ?
>     (napr. STRCPY, co napsat do dialogoveho radku ?:-)  )
> Jaky je rozdil mezi LIBC a GLIBC ?
> Kdyz mi GCC vypise chybove haseni, jak ziskam jeho podrobnejsi popis ?
> Existuje i jina moznost ladeni programe nez GDB ?
> Existuje nejake IDE, nebo nejake pritulnejsi prostredi, kde by byli
> [...]

 Zdar,

 C v Linuxu neni z marsu takze tak nejak vyhovuje tomu co se ma za Cecko
obecne (napr. strcpy()). Jinak *info libc* a *man funkce*... ale to snad
uz ani nepatri do konference to uz je automatika pokud neco nevim...

O IDE je aktualni cislo Linuxovych novin a jinak dost a dost je toho na webu
hlavne prehledy ruznych IDE (jen hledat)..ja vim asi o cca 20 ruznych
softech. Nektere IDE maji vlastni interface pro gdb.

Chystam se udelat web stranku o odkazech o C/C++ a o IDE atd..

							Zakkr