Samba-mount problem

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Červen 22 15:11:48 CEST 1998

V poslednim dopise Veros Kaplan pise:
> Preji krasny den,
>
>   Pri pokusu o primountovani adresare jako bezny uzivatele mi smbmount
> hlasi, ze to nemuzu provest. Cekal bych, ze chce zapsat prislusny retezec
> do nejakeho souboru podobneho /etc/fstab, ale nevim jaky a kam.
>
>   Poradi mi nekdo?
>
>                                            Veros
> --
> Veros Kaplan <veros na POBoxes.com>               http://www.fi.muni.cz/~xkaplan
> ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty Informatiky, MU Brno
> "Vymenim zub za zub. Zn: Moudrosti."

Ahoj Verosi.

Tenhle problem jsem doma vyresil tak, ze jsem si do /etc/rc.d/init.d
udelal skriptik s prislusnymi smbmounty a s pravy ke spusteni uzivatelem.
no a jeste abych nezapomnel --- slo to pres sudo a bylov /etc/sudoers
nastaveno, ze vsichni muzou poustet smbmount jako root.

Mozna by ale do /etc/fstab pomohlo neco s napisem user v sekci options.

asi \\stroj\adresar  /mnt  smbfs  defaults,user,noauto 0 0

nebo tak neco.

milan

Milan Sorm  (aka Popelnik)    tel/fax/zazn: +420 5 46211083/46211311
office:  B205 - FI MU Brno    e-mail: sorm na fi.muni.cz
telefon: +420 5 41512348      web:    http://www.fi.muni.cz/~sorm/