Samba-mount problem

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Červen 22 16:17:43 CEST 1998

Nejpravdepodobnejsi mozna pricina: smbmount nema nastaveny suid bit.
Dale musi byt prislusny adresar (lokalni) prazdny, musite k nemu
mit prava, a to uz je asi vsechno. Pokud to nechcete dovolit uplne
kazdemu, hodi se treba

-rwsr-x---   1 root     mount       10736 Oct 16  1997 smbmount*

Jeden mam ve skrini, pouvazuju o tom :-).

> Mozna by ale do /etc/fstab pomohlo neco s napisem user v sekci options.
>
> asi \\stroj\adresar  /mnt  smbfs  defaults,user,noauto 0 0

To by misto smbmount pustilo normalni mount, coz by asi nechodilo.

                                                     Michal Kubecek