knihovny pro c++ a komplexni cisla

Suma Petr Tobiska suma na mail.kolej.mff.cuni.cz
Pondělí Červen 22 23:42:55 CEST 1998

Ahoj,
potreboval bych ve svych vypoctech pouzivat komplexni cisla, hledal
jsem,
knihovny, ktere je implementuji, jenom se nemuzu vyznat v tom, co jsem
nasel:

libstdc++-2.8.1-1.i386.rpm
libstdc++-devel-2.8.1-1.i386.rpm

gcc-c++-2.7.2.3-8.i386.rpm
gcc-libc5-c++-2.7.2.3-1.i386.rpm

libg++-2.7.2.8-1.i386.rpm
libg++-devel-2.7.2.8-1.i386.rpm

Jake jsou mezi nimi rozdily. Dale jaky je rozdil mezi c++ a object c?
Nainstaloval jsem gcc-c++ a zkousel prelozit pomoci g++ trivialni
programek s pouzitim tridy complex z libstdc++-devel-2.8.1-1.i386.rpm:

#include <complex.h>
int main()
{ complex a;
}

Vychrlil na mne hromadu hlasek pocinaje:
In file included from /usr/include/g++/std/complext.h:396,
                 from /usr/include/g++/complex:7,
                 from /usr/include/g++/complex.h:5,
                 from t.cc:1:
/usr/include/g++/std/fcomplex.h:53: `__doapl' is neither function nor
method; cannot be declared friend
/usr/include/g++/std/fcomplex.h:53: parse error before `<'

Co se s tim da delat? Co to je template ? Kde se o tom da neco dozvedet?
Diky za rady
	Suma

--    Suma Petr Tobiska ( Tobi\v ska )
      Faculty of Mathematics and Physics, Charles University, Prague
      IREE, Academy of Sciences, Prague
mail-to:  suma na mail.kolej.mff.cuni.cz