Problemy s file systemem

Petr Snajdr snajdr na brailcom.cz
Úterý Červen 23 08:45:57 CEST 1998

    Zdenek: Petr Snajdr wrote:
    :: docela neprijemne (zvlast kdyz e2fsck pri kontrole disku prohlasi
    :: BUG IN E2FSCK nebo neco takoveho :-)) Pritom na nekolika dalsich
    :: linixech bez nejmensiho problemu i kdyz jsem zkousel metodu "na
    :: co je toto cervene tlacitko" :))) e2fsck to vzdy zvladl.

    Zdenek: Ja bych nehledal chybu v disku, ale spise tam bude nejaky
    Zdenek: bug v kernelu.  Napriklad verze 2.1.105 udelal takove KO

Verze jadra byla/je 2.0.28, 2.0.33

    Zdenek: disku, ze mi trvalo asi 3 hodiny to opravit (a to to bylo
    Zdenek: jeste z vetsi casti zalohovane) zatim radeji pouzivam
    Zdenek: 2.1.103.

S pozdravem
    Petr Snajdr