Problemy s file systemem

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pondělí Červen 22 13:22:42 CEST 1998

Petr Snajdr wrote:
>         docela neprijemne (zvlast kdyz e2fsck pri kontrole
> disku prohlasi BUG IN E2FSCK nebo neco takoveho :-))
> Pritom na nekolika dalsich linixech bez nejmensiho problemu
> i kdyz jsem zkousel metodu "na co je toto cervene tlacitko" :)))
> e2fsck to vzdy zvladl.

Ja bych nehledal chybu v disku, ale spise tam bude nejaky bug v kernelu.
Napriklad verze 2.1.105 udelal takove KO disku, ze mi trvalo asi
3 hodiny to opravit (a to to bylo jeste z vetsi casti zalohovane)
zatim radeji pouzivam 2.1.103.

Jednou se mi tyto chyby vypisovaly, kdyz byly v pocitaci vadne DIMMy,
ale to jsem vicemene vedel.

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk