Aktualizace primountenych disku

Michal Rada michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červen 25 09:52:10 CEST 1998

  Mam tu jeden dotaz.

  Chtel bych vedet, jestli se da nejakym zpusobem udelat nasledujici vec.
Pouzivam Redhat-5.1. Primountim si disk (dosovsky). Mimo to spustim
dosemulator. Tam provedu vytvorim nejake soubory. Aby se mne ty soubory
zobrazily i na primountenem disku, tak musim tu partition odmountit a zase
primountit, cos se mi zda dost krkolomne. Nevi nekdo o nejakem chytrejsim
zpusobu, jak aktualizovat primountene disky?

  Popisu take, na co to potrebuji, treba to nekdo vyresil jinak. Spustim
dosemulator, kde si spustim dosovskou instalaci TeXu. Tam TeXovsky program
prelozim. Jelikoz ten rezim, ktery pouziva dosovske dvicko dosemulator
nepodporuje, tak si to chci prohlednout prikazem xdvi. Problem je v tom,
ze Unix si v ten okamzik neuvedomuje, ze tam to dvicko je.

	Jak to vyresit jinak nez umount-mount?

	Dekuji za rady,
						michael