Aktualizace primountenych disku

Petr Snajdr snajdr na brailcom.cz
Čtvrtek Červen 25 10:15:35 CEST 1998

    Michal: nasledujici vec.  Pouzivam Redhat-5.1. Primountim si disk
    Michal: (dosovsky). Mimo to spustim dosemulator. Tam provedu
    Michal: vytvorim nejake soubory. Aby se mne ty soubory zobrazily i
    Michal: na primountenem disku, tak musim tu partition odmountit a
    Michal: zase primountit, cos se mi zda dost krkolomne. Nevi nekdo o
    Michal: nejakem chytrejsim zpusobu, jak aktualizovat primountene
    Michal: disky?
To se mi nechce verit. vy kdyz udelate  na  DOSovske prtion
echo > test.txt tak vam ls test.txt nic nevypise?

BTW: Jen tak mimo: DOSove disky je dobre mountik s parametrem noexec a
quiet

S pozdravem
  Petr Snajdr