Aktualizace primountenych disku

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Čtvrtek Červen 25 11:20:16 CEST 1998

On Thu, 25 Jun 1998, Michal Rada wrote:

>   Mam tu jeden dotaz.
>
>   Chtel bych vedet, jestli se da nejakym zpusobem udelat nasledujici vec.
> Pouzivam Redhat-5.1. Primountim si disk (dosovsky). Mimo to spustim
> dosemulator. Tam provedu vytvorim nejake soubory. Aby se mne ty soubory
> zobrazily i na primountenem disku, tak musim tu partition odmountit a zase
> primountit, cos se mi zda dost krkolomne. Nevi nekdo o nejakem chytrejsim
> zpusobu, jak aktualizovat primountene disky?
>
>   Popisu take, na co to potrebuji, treba to nekdo vyresil jinak. Spustim
> [...]

 Me by zajimalo, jakym zpusobem pristupuje DOSEMU k diskum. Jestli primo
na partition, tak se divim, ze to funguje a ze nemate dosovsky disk ponicen.
Pokud by to takhle bylo, tak se ani nedivim, ze soubory nejsou videt.

						Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *