telnet <file

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pátek Červen 26 11:15:48 CEST 1998

Dobry den,

prochazel jsem vsechny vase rady (za nez timto dekuji).

1. expect je sice zajimavy napad, ale to RPM na me rvalo, ze
potrebuju libtk, libtcl a libX, tak jsem se na nej vykaslal
2. nenasel jsem ten perlovsky skript :-(
3. tak jsem proste napsal nejaky jednoduchy C program (socket, bind,
connect, send/recv) a zkompilil jsem ho - a hle, facha! (Bere to
jednoduchy konfigurak, ve kterem je napsano "cekej na radku, ted
posli tohle, ted pockej na dalsi radku..." atd.)

Dekuji vsem za snahu :-) Ten C zdrojak muzu na pozadani zaslat...
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz